دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۸۹ - ۱۸:۲۰
۰ نفر

پاریس: این روز‌ها اگر یک آماتور در جمع سارقان حرفه‌ای، روش حفر تونل را برای سرقت از بانک پیشنهاد کند

باید نگاه‌های تحقیرآمیز آنها را تحمل کند. با وجود این سارقان حرفه‌ای با استفاده از همین شگرد نخ‌نما توانستند به دست‌کم 200 گاوصندوق مربوط به مشتری‌های خاص دستبرد بزنند. آنها چند ساعت وقت صرف کردند تا به گاوصندوق‌های یکی از معتبرترین بانک‌های جهان برسند.

آنها اما به این سرقت بزرگ اکتفا نکردند و بعد از دستبرد، تمام صحنه جرم را آتش زدند.پلیس این سرقت را با دزدی 30 سال پیش از بانک مرکزی  در پاریس، مقایسه کرده و قول داده به‌زودی سارقان را دستگیر کند.

آرایشگر خونسرد

واشنگتن: فروشنده‌های خوش‌اخلاقی که شعار « حق با مشتری است » را در فهرست دستور‌العمل‌های کاری خود قرار داده‌اند همیشه از کار و کسب بهتری برخوردارند. اما یک آرایشگر میانسال با پیروی مبالغه‌آمیز خود از این شعار توانست تعجب همگان را برانگیزد.

ماجرا از این قرار بود که  یک پیرزن 82 ساله در حال رانندگی ناگهان با خودرویی که در مسیر خلاف جهت در حال حرکت بود روبه‌رو شد و نتوانست به موقع واکنش نشان دهد.

خودروی وی به شدت با شیشه  آرایشگاه برخورد کرد و خودرو‌اش تا نیمه وارد مغازه شد. در این جریان 2‌نفر مجروح  و به بیمارستان منتقل شدند. اما جالب اینجاست که پیرزن که با سلامت کامل از خودرو خارج شده بود مورد استقبال آرایشگر میانسال قرار گرفت و در همان‌جا موهایش را کوتاه کرد. پیرزن به خبرنگاران گفت که از این پس قصد دارد خود و خانواده‌اش برای کوتاه‌کردن مو به این آرایشگاه بیایند.

پیامک به پلیس

بن: برخی قاچاقچی‌های مواد مخدر نیز مانند افراد عادی به ارسال و دریافت پیامک اعتیاد دارند و پیوسته مشغول این کار هستند. اما حرفه‌ای‌های این حوزه عواقب ارسال عجولانه پیامک را می‌دانند و همیشه با دقت به این کار می‌پردازند.

با وجود این ارسال عجولانه پیامک برای قاچاقچی‌ آلمانی عواقبی بیش از معمول در پی داشت. وی که پس از مدت‌ها توانسته بود برای محموله خود مشتری دست‌به‌نقدی پیدا کند پیامک حاوی زمان و مکان قرار را به جای مشتری، برای گروه ضربت پلیس فرستاد.

بدشانسی وی نیز با خوش‌شانسی پلیس همراه بود؛ زیرا قاچاقچی‌ها به قدری از امنیت محل مطمئن بودند که بدون سلاح سر قرار حاضر شدند و افراد پلیس توانستند آنها را غافلگیر و بدون هیچ مقاومتی دستگیر کنند. قاچاقچی مورد نظر به یکی از خبرنگاران گفته است چنانچه به جای پیامک اشتباه، شماره را اشتباه می‌گرفت، می‌توانست از این بدشانسی جلوگیری کند.

توقف زمان در پمپئی

پمپئی: اشیا  و اجساد شهری که به نظر می‌رسد از سال‌79‌میلادی زمان در آن متوقف شده است در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت. شهر تاریخی پمپئی که قدمت چند‌هزار ساله دارد در پی فوران آتشفشانی که در 9کیلومتری آن به وقوع پیوسته بود تا به حال پذیرای اجسادی است که مانند روز نخست در حالت‌های بسیار طبیعی سالم مانده‌‌اند.

این اجساد از خاکستر آتشفشان یاد شده پوشیده شده‌اند و نمای طبیعی و  سنگی آنها گردشگران را به این منطقه از ایتالیا می‌کشاند. علاوه بر این نمایشگاهی از محتویات این شهر در نزدیکی آن برگزار شده است.

در میان اشیای این نمایشگاه حیواناتی وجود دارند که در حالت ایستاده و با دهان‌های باز خاکستراندود شده‌اند. پیش از این وجود چنین واقعه‌ای موجب بروز برخی شایعات در میان مردم بود که دانشمندان با بیان واقعیات طبیعی(آتشفشان) سال‌79 میلادی در این شهر آنها را تا حد زیادی رفع کردند.

کد خبر 104400

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز